মণিপুরী ভাষায় প্রকাশিত গ্রন্থতালিকা
(২৯ মার্চ ২০২৪ পর্যন্ত)

ক্রমিক - গ্রন্থের নাম- ধরণ-প্রকাশ কাল-প্রকাশক/লেখক/লেখিকা।


১. বসন্ত কুন্নিপালগী লৈরাং - মণিপুরী শৈরেং - ১৯৮২, বাংলাদেশ মণিপুরী সাহিত্য সংসদ, সিলেট, এ কে শেরাম (২শুবা এডিশন, ২০১১)।
২. কংলৈ ঈয়েক ঈপী - মণিপুরী ময়েক তম্বগী লাইরিক - ১৯৮৪, বাংলাদেশ মণিপুরী সাহিত্য সংসদ, সিলেট, এ কে শেরাম।
৩. মঙ মপৈ মরক্তা - মণিপুরী শৈরেং - ১৯৯৫, ঈনাৎ পাবলিকেশন্স, সিলেট, শেরাম নিরঞ্জন।
৪. ৱাখলগী নাচোম - মণিপুরী শৈরেং - ১৯৯৫,ঈনাৎ পাবলিকেশন্স, সিলেট,হামোম প্রমোদ (২শুবা এডিশন, ২০০৪)।
৫. মণিপুরী শক্তাক খুদম - ৱারেং খোমজিনবা,  ১৯৯৯, ইন্টিগ্রেটেড মণিপুরী এসোসিয়েশন (ইমা) বাংলাদেশ, সিলেট,সম্পাদক: এ কে শেরাম।
৬. খোঙচৎ -  লমকোয় ৱারী - ১৯৯৯, সনথোঙ, ইম্ফাল; শোণী (থোকচোম মণিহার)।
৭.লৈনম য়াওদ্রিবী লৈরাং - মণিপুরী শৈরেং - ২০০০, বাংলাদেশ মণিপুরী সাহিত্য সংসদ, কমলগঞ্জ ব্রাঞ্চ, সনাতন হামোম।
৮. এক বসন্তের ভালবাসা - মণিপুরী অমসুং বাংলা শৈরেং খোমজিনবা - ২০০১,ঈনাৎ পাবলিকেশন্স, সিলেট, সম্পাদক: মুতুম অপু সিংহ।
৯. নোঙ্গৌবী - মণিপুরী ৱারীমচা- ২০০১,বাংলাদেশ মণিপুরী সাহিত্য সংসদ, সিলেট,  এ কে শেরাম।
১০. ইচেল ইরাওখোল - মণিপুরী শৈরেং খোমজিনবা -  ২০০০, বাংলাদেশ মণিপুরী সাহিত্য সংসদ, সিলেট, সম্পাদক: শেরাম নিরঞ্জন,এন যোগেশ্বর অপু,নামব্রম শংকর।
১১. থৱাইগী নুংশিরৈ - মণিপুরী  শৈরেং - ২০০৩, হামোম পাবলিকেশন্স, কমলগঞ্জ; সনাতন হামোম।
১২. মচু নাইবা মঙ - মণিপুরী ৱারেং- ২০০৩, খোইরোম চন্দ্রকলা, শ্রীমঙ্গল,খোইরোম ইন্দ্রজিৎ।
১৩. থৱানমিচাক -  লমকোয় ৱারী - ২০০৩ সনথোঙ, ইম্ফাল,শোণী।
১৪. অতোপ্পগী পিরাং - মণিপুরী শৈরেং - ২০০৪,ঈনাৎ পাবলিকেশন্স, সিলেট,শেরাম নিরঞ্জন।
১৫. লৈরাংগী লৈরোং - মণিপুরী শৈরেং -  ২০০৪,ঈনাৎ পাবলিকেশন্স, সিলেট,মুতুম অপু।
১৬. পুন্সিগী মমল পীবা - ধর্মগী লাইরিক - ২০০৪, য়েনসেনবম পাবলিকেশন্স, কমলগঞ্জ, শ্রী কেক্রেম্বম কূলচন্দ্র সিংহ।
১৭. ইন্নফি -  মণিপুরী শৈরেং - ২০০৫, বাংলাদেশ মণিপুরী সাহিত্য সংসদ, কমলগঞ্জ ব্রাঞ্চ,খোইরোম ইন্দ্রজিৎ।
১৮. মোংফম থম্মোয়গী নুংশিবা - মণিপুরী শৈরেং -  ২০০৫,ঈনাৎ পাবলিকেশন্স, সিলেট,মাইস্নাম রাজেশ।
১৯. নাতৈ চাদ্রবা পৃথিবী - মণিপুরী শৈরেং - ২০০৫, ঈনাৎ পাবলিকেশন্স, সিলেট,শেরাম নিরঞ্জন।
২০. মঙ মরক্তা - মণিপুরী  শৈরেং - ২০০৬,ঊষা হামোম, কমলগঞ্জ; সনাতন হামোম।
২১. অরোইবা খোঙচৎ; লমকোয় ৱারী - ২০০৬, অশাংবা কমিউনিকেশন, ইম্ফাল; শোণী।
২২. মঙলানগী আতিয়াদা নুমিৎ থোকপা - মণিপুরী শৈরেং - ২০০৭, বাংলাদেশ মণিপুরী সাহিত্য সংসদ, সিলেট; এ কে শেরাম।
২৩. ৱাখলগী মঙাল -  মণিপুরী শৈরেং -  ২০০৭, বাংলাদেশ মণিপুরী সাহিত্য সংসদ, সিলেট; ইমোদম রবিন।
২৪. ফরংজাই ৱাখল; মণিপুরী ৱারেং - ২০০৭, বাংলাদেশ মণিপুরী সাহিত্য সংসদ, সিলেট; শেরাম নিরঞ্জন।
২৫. ঐ লাই নীংবা চৎলে - শৈরেং - ২০০৮,অশাংবা কমিউনিকেশন, ইম্ফাল; শোণী।
২৬. অঙকপা মালেম; মণিপুরী শৈরেং -  ২০০৯, বাংলাদেশ মণিপুরী সাহিত্য সংসদ, সিলেট; ইমোদম রবিন।
২৭. অতোপ্পা লৈরাং; মণিপুরী ৱারেং
২০১০, বাংলাদেশ মণিপুরী সাহিত্য সংসদ, সিলেট; এ কে শেরাম।
২৮. লৈরাংগী লৈরোং - ২; মণিপুরী শৈরেং - ২০১০, ঈনাৎ পাবলিকেশন্স, সিলেট; মুতুম অপু।
২৯. মণিপুরী ময়েক মপী; মণিপুরী ময়েক তম্বগী লাইরিক - ২০১২ - মণিপুরী ভাষা গবেষণা ও উন্নয়ন সংস্থা, সিলেট; এ কে শেরাম (২শুবা
এডিশন ২০১৪)।
৩০. মণিপুরী নাচোম; মণিপুরীগী মরমদা ইবা আর্টিকলশিং; অহানবা ফোঙবা ২০০৮; বাংলাদেশ মণিপুরী সাহিত্য সংসদ, সিলেট; সম্পাদক: এ
কে শেরাম/ শেরাম নিরঞ্জন/ নামব্রম শংকর (৫শুবা এডিশন ২০২০)।
৩১. লৈ কৎলুরা থাং কৎলুরা; মণিপুরী শৈরেং; ২০১২; মণিপুরী রাইটার্স ফোরাম বাংলাদেশ, কমলগঞ্জ; সনাতন হামোম।
৩২. লম্মাঙনবা; মণিপুরী নোভেল; ২০১২; বাংলাদেশ মণিপুরী সাহিত্য সংসদ, সিলেট; এ কে শেরাম।
৩৩. বাংলাদেশকী অখন্নবা মণিপুরী শৈরেং; শৈরেং; ২০১২; অশাংবা কমিউনিকেশন, ইম্ফাল; হামোম প্রমোদ (সম্পাদক)।
৩৪. সার্কাস -  ৱারীমচা; ২০১২; অশাংবা কমিউনিকেশন, ইম্ফাল; শোণী।
৩৫. থম্মোয়নুংগী মণিপুর; লমকোয় ৱারী -  ২০১৩ (ডিসেম্বর), মণিপুরী রাইটার্স ফোরাম বাংলাদেশ, কমলগঞ্জ; সনাতন হামোম।
৩৬. অহিংগী লৈরাং সিঙ্গারৈ -  শৈরেং - ২০০৫,রিশি থাংজম পাবলিকেশন্স, ভানুবিল মাঝেরগাঁও, আদমপুরবাজার, কমলগঞ্জ; মধুমঙ্গোল।
৩৭. চৎনবীগী ঈরৈ; শৈরেং; ২০১৪; অয়েকপম পাবলিকেশন্স, ছোটধামাই, জুড়ী; অয়েকপম অঞ্জু।
৩৮. ইতিহাসকী শূক্লবা কাচিন্দা ভানুবিল; ৱারেং; ২০১৪, বাংলাদেশ মণিপুরী সাহিত্য সংসদ, কমলগঞ্জ মশা ফুরূপ; শান্ত খুমন।
৩৯. মৈঙাল; মখল মখল; আগস্ট ২০১৪; (লেখক নিজেরাই); মঙাংচা য়ূম্নাম চাওবা অমসুং লুৱাংচা অবুজম মনিভদ্র।
৪০. মণিপুরী লোনদম লাইরিক; ২০১৪; একডো, সিলেট।
৪১. কায়থরবা য়ূম্ফম; শৈরেং; ২০১৪; মণিপুরী লিটারারী সোসাইটি, ইম্ফাল; অহৈবম রনজিৎ।
৪২. লাই খুরম্বা;  শৈরেং; ২০১৫; বাংলাদেশ মণিপুরী সাহিত্য সংসদ, কমলগঞ্জ মশা ফুরূপ; শান্ত খুমন।
৪৩. নোং অমদি উপাম্বি; শৈরেং; ২০১৫; ঔগ্রী পাবলিকেশন্স; কোন্থৌজম সুরঞ্জিত।
৪৪. পেবেতকী পেনা; শৈরেং; ২০১৫; ঔগ্রী পাবলিকেশন্স; চিংখৈ অঙোম।
৪৫. লম্বীসিদা; নোভেল; ২০১৬; অশাংবা কমিউনিকেসন, ইম্ফাল; হামোম প্রবিত।
৪৬. নুংশিবগী তেংথারোল;  শৈরেং; ২০১৬; বাংলাদেশ মণিপুরী সাহিত্য সংসদ, সিলেট; এ কে শেরাম।
৪৭. বাংলাদেশকী থম্মোইকোনদগী; শৈরেং, ৱারেং,ৱারীমচা খোমজিনবা, মৈতৈ ময়েক্তা( মণিপুরী লিপিতে); ২০১৭; বাংলাদেশ মণিপুরী সাহিত্য সংসদ; এ কে
শেরাম।
৪৮. পুন্সিচুপ্পা শেন্নবীয়ু;  শৈরেং ( মতৈ ময়েক য়াওনা); এপ্রিল ২০১৭; পেট্রিওটিক রাইটার্স ফোরাম; অয়েকপম অঞ্জু।
৪৯. খোমজিনবা লাইরিক; লমকোয় ৱারী; অশাংবা কমিউনিকেসন, ইম্ফাল, মণিপুর; শোণী।
৫০. পৃথিবীগী মরাইবক; শৈরেং; ফেব্রুয়ারি ২০১৯; ঘাস প্রকাশন, সিলেট; শেরাম নিরঞ্জন।
৫১. ঐগী অমম-অঙাল পুন্সি (সেন্সর তৌদ্রবা পুন্সি ৱারী); পুন্সি ৱারী; ২০২০; অশাংবা কমিউনিকেসন, ইম্ফাল; শোণী।
৫২. নুংশিবি; শৈরেং; ২০১৫; বাংলাদেশ মণিপুরী সাহিত্য সংসদ, সিলেট; নামব্রম শংকর।
৫৩. মিং; অঙাংশিংগী মৈতৈলোনদা মিং থোনবগী লাইরিক; নভেম্বর ২০২০; বাংলাদেশ মণিপুরী সাহিত্য সংসদ, সিলেট; এ কে শেরাম।
৫৪. বাংলাদেশকী মণিপুরী শৈরেং; এ কে শেরাম; বাংলাদেশ মণিপুরী সাহিত্য সংসদ; ১৯৯০; (নির্বাচিত মণিপুরী কবিতা বাংলা অনুবাদসহ)
(২য় বর্ধিত সংস্করণ, ২০১১)
৫৫. ইমাগী খুয়াখাদা; শৈরেং; ওক্তোবর ২০২০; ত্রিপুরাবাণী প্রকাশনী, আগরতলা; এল. পদ্মামনি দেবী।
৫৬. অমোৎপা পুন্সিগী অৱাবা; শৈরেং; ফেব্রুয়ারি ২০২২; বাংলাদেশ মণিপুরী সাহিত্য সংসদ, সিলেট; থোকচোমওংবী কৈনাহান দেবী।
৫৭.থোঙগী নুঙশি লৈপুন,শৈরেং,২০২২, অয়েকপম পাবলিকেশন।
৫৮. তায়িংলা মায়খুম; হন্দোকপা শৈরেং; সাজ্জাদুল হক স্বপন; ২০২২; হন্দোকপা: অয়েকপম অঞ্জু।
৫৯. ঐগী খোঙচৎ; শৈরেং; ২০২৩; তিউড়ি, ঢাকা; কাইয়েনপাইবম বৃন্দা।
৬০.নাকেন্থানা লাকপদা;শৈরেং;২০২৩;হামোম প্রমোদ।
৬১.অদুঙৈগী নিংতম্বাদু; শৈরেং ; রাস পুর্ণিমা ২০২৩;সনাতন হামোম।
৬২."হুকখিদ্রবা কুন্দো পরেং" -  ৱারীমচা - ২৯ মার্চ ২০২৪,  থোকচোমওংবী কৈনাহান দেবী।

লাইরিক্কী মখল:

শৈরেং: ৩৭ (কাব্য)
ৱারীমচা: ০৩ (ছোটগল্প)
ৱারেং: ০৫ (প্রবন্ধ)
নোভেল: ০২ (উপন্যাস)
লমকোয়-ৱারী: ০৫ (ভ্রমণ কাহিনি)
অতৈ অতৈ: ১০ (অন্যান্য)
পুন্না: ৬২ (মোট)